Bij het promoten van een mobiele applicatie kom je vroeg of laat tegen dat de geteste tools en benaderingen niet meer werken of niet het verwachte resultaat geven. Wat is in dit geval het proberen waard? MyTarget: heb je aangepaste segmenten besteld?Geen enkele strategie om de mobiele apps van onze klanten te promoten is compleet zonder myTarget. Het team van dit platform heeft nieuwe items aangekondigd: naast de sensationele targeting door psychotypes, kunt u in myTarget nu targeting instellen op applicatiecategorieën, targeting op geïnteresseerde doelgroepen, groepen voor het bouwen van een look-alike-segment, remarketing op evenementen in de applicatie. Het gedeelte Doelgroepen wordt verbeterd (deze bevindt zich momenteel in de bètafase, maar zal in de nabije toekomst beschikbaar zijn voor alle adverteerders). Met de tool in de nieuwe versie kun je aangepaste doelgroepsegmenten maken op basis van platformgegevens en eigen gegevens van adverteerders. Met andere woorden, het portret van de beoogde gebruiker kan, zoals een ontwerper, worden samengesteld uit zoekopdrachten, groepen, CRM-gegevens, gebruikers en andere parameters. Videoblogs: “Er wordt hier en daar reclame gemaakt voor je moeder”Het kopen van videoblogadvertenties is een kunst die tijd, geduld en een combinatie van creatief en pragmatisch denken vereist. Het team van MyBook waarschuwde dat de belangrijkste valkuilen hier een slecht ontworpen postkalender zijn en de effectiviteit van elke blogger bijhouden. Het koopproces voor blogadvertenties kan en moet worden verbeterd en geautomatiseerd, waardoor de plaatsingsefficiëntie toeneemt en de kosten worden verlaagd. Bestemmingspagina: begroet door de “showcase”De landing in de app store is een sleutelfactor die van invloed is op CR per installatie. Aviasales hebben door hun eigen voorbeeld laten zien hoe bekwaam werken met organische inhoud, recensies en inzichten van concurrenten (bijvoorbeeld zoekopdrachten van concurrerende merken) u in staat stelt om de “showcase” van de toepassing te upgraden en de positie van de toepassing in de zoekresultaten te vergroten. Ik was vooral onder de indruk van het geval van basislokalisatie in 5 talen door één specialist, Google Translate en AppFollow-service. Vindingrijkheid en vindingrijkheid zijn de belangrijkste componenten van het succes van ASO-promotie. Verkeer: splitsen en optimaliserenMet de app van een startup in Singapore naar de Aziatische markt als voorbeeld, deelde het Medianation-team waardevolle tips voor het promoten van complexe producten. Bij multi-tier applicaties met veel functies is het raadzaam om de campagne in twee fasen te splitsen: verkeer naar de website van het bedrijf en naar de app stores. Met deze aanpak kunt u de doelgroep en de optimale CPI voor beide platforms in de eerste fase bepalen en het aantal installaties in de tweede fase maximaliseren. Bij aankoop via CPI is het belangrijk om niet te vergeten dat de helft van het succes ligt in het testen van advertenties met verschillende afbeeldingen, teksten, CTA’s. Aangesloten netwerken: (verkeer)Het Admitad-platform gaf praktische aanbevelingen om de communicatie tussen affiliates en een klant op de juiste manier op te bouwen om het effect van het werken met betalen per conversie te maximaliseren. Het is belangrijk dat voordat een advertentiecampagne wordt gestart, transparante kpi voor de aannemer worden vastgesteld, analyses worden opgezet om het risico op fraude te verminderen en een gemeenschappelijk begrip van de timing en rapportageformaten wordt geformuleerd. Bij kpi – registraties of in-app-aankopen, moet u voordat u een advertentiecampagne start, ervoor zorgen dat de deelnemers aan de conversieketen klaar zijn om verzoeken te verwerken: er zijn voldoende middelen in het callcenter, er zijn geen problemen met de betaling, het leveringsschema en de geo-targeting komen overeen met de parameters van de advertentiecampagne.
https://www.webdeveloper.today/2021/10/flutter-provider-changenotifier-flutter.html |
https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html |
