Je hoeft niet altijd bereikbaar te zijn

Hoe ideaal zou het zijn als je niet constant meer bereikbaar hoef te zijn. Gewoon lekker je werk doen zonder afleiding en niet bang hoef te zijn dat je belangrijke telefoontjes mis. Ik zal je vertellen dat is dichterbij dan je denkt. Huur gewoon een inbound callcenter in en ‘je bent altijd bereikbaar’. Dat zou toch super zijn. Jij werkt door zonder afleiding en hun nemen al je telefoontjes aan en brengen daar later weer verslag van. Het is belangrijk als bedrijf zijnde dat je altijd bereikbaar bent dat geeft een goede indruk naar je kanten toe en je hoeft niet bang zijn dat ze doordat ze niet geholpen worden overlopen naar de concurrent. Het werkt heel eenvoudig als je gebruik maakt van deze telefoonservice wordt je gekoppeld aan een persoonlijke telefoniste en doordat zij aan jouw bedrijf gekoppeld is weet ze ook alles wat ze moet weten waardoor zij de klanten netjes te woord kan staan.

Wat ook heel fijn is, is dat je zelf ook contact met haar heb. Zo kan je bijvoorbeeld aangegeven wanneer zij klanten kunnen doorsturen of wat zij tegen bepaalde klanten moet zeggen. Eigenlijk heb je dus je eigen persoonlijke telefoniste, alleen zit ze niet bij u op kantoor wat weer makkelijk is omdat zij geen werkplek bij u in beslag neemt. Als u dat zou willen kan zij zelfs u agenda beheren, afspraken maken en uw e-mails beantwoorden zodat u echt ongestoord u werk kan doen. En heeft zij een gesprek gehad kunt u dit na lezen in een verslag die zij per mail naar u stuurt. Ook hoeft u haar geen salaris te betalen maar betaald u alleen er gesprek. U zit dus ook niet vast aan een contract zodat u het dagelijks kan opzeggen en dus helemaal nergens aan vast zit.

Voor meer info : klikt u hier