Waardevolle tips over adverteren op social media

Mathmatch

Ondernemers hebben het er onderling vaak over: social media uitbesteden. Over dit onderwerp valt eindeloos veel te vertellen, want de voordelen zijn talloos. Alles begint natuurlijk met de marketingstrategie. In deze tijd van dagelijks grensoverschrijdend delen, liken en swipen zijn -binnen deze strategie- social media echt een must.

Waarom zou je het aanmaken en bijhouden van jouw pagina’s op Facebook, Instagram, Whatsapp en LinkedIn aan iemand anders overlaten? De belangrijkste reden is dat er bedrijven zijn die op de hoogte zijn van alle ins en outs van die media. Ze houden de trends bij en volgen de ontwikkelingen op de voet. Het Your Business Online team kan jou precies vertellen hoe je ieder afzonderlijk medium in kunt zetten en wat daarbij komt kijken. De uiteindelijke meerwaarde voor jouw bedrijf staat natuurlijk op nummer 1.

LinkedIn advertenties

Adverteren op LinkedIn, is dat de investering waard? Jazeker en we kunnen ook uitleggen waarom. Allereerst is het belangrijk te weten dat er allerlei manieren zijn om op LinkedIn je advertentie te plaatsen. Dit kan met rechttoe rechtaan tekst, in het nieuwsoverzicht of in de vorm van Sponsored Inmail. Een slimme combi is ook aan te raden. Afhankelijk van jouw specifieke business kunnen we samen de beste keuze maken.

LinkedIn is op de zakelijke markt hét sociale medium met maar liefst zes miljoen geregistreerde gebruikers in ons land. Na de oprichting in 2002 was er in 2007 een enorme opleving van LinkedIn. En ook nu, in 2018, wint het sociale medium enorm aan populariteit. Door handig gebruik te maken van LinkedIn kun je geïnteresseerden in jouw niche nog nieuwsgieriger maken en uiteindelijk aan je binden. Dit zal ervoor zorgen dat de naamsbekendheid toeneemt en dat de omzet groeit. Zo’n ontwikkeling biedt natuurlijk weer kansen om zinvol in de toekomst te investeren.

 

Voor meer info : klikt u hier