Bent u met uw bedrijf actief in de e-commerce, dan is data vanuit het Kentico CMS-systeem niet alleen informatief, maar ook real-time en optimaal om te zetten. Via een multichannel approach op content, mail, online marketing en externe platformen kunt u op doorlopend schakelen en de customer journey een boost geven. API Management is daarin onmisbaar; het verschaft de data die wordt omgezet in logica voor uw bedrijf. Waarom kiest de bezoeker wel of niet voor een conversie en welke kleine aanpassing kan direct voor resultaat zorgen? Datacon kan het u uitleggen. Kentico CMS effectief combineren met API ManagementGepersonaliseerde data is de sleutel naar conversies. Wilt u weten wat uw klanten bewegen, dan heeft u toegang nodig tot meer dan 25.000 websites en applicaties. API Management zorgt ervoor dat u de klant beter leert kennen. Met API Management komt u terecht in een sterk ontwikkelde omgeving, waarbij u als bedrijf de beschikking krijgt over talloze mogelijkheden, direct te implementeren voor een unieke boodschap aan de doelgroep. API’s zijn tevens zeer geschikt voor de beveiliging van persoonlijke gegevens die bezoekers achterlaten; profiteer van sleutels en IP-filters voor een optimale betrouwbaarheid. Kies voor frequentielimieten zodat uw platform op ieder moment de maximale kwaliteitsscore kan behalen. API Management is testenMaak gebruik van de mogelijkheden van API. Door externe beheerders toegang te geven krijgt u relevante data van bezoekers. Zo is uw bedrijf beter in staat trends waar te nemen en deze om te zetten in conversie verhogende campagnes. Met Kentico CMS kunt u tevens e-commerce koppelen aan contentmanagement, online marketing en externe bronnen. Door derde partijen toegang te verlenen creëert u een keten van bedrijven en platformen, waaruit waardevolle data uw kant op komt. Door specifieke informatie op het beste moment bij de klant af te leveren, verzekert u zichzelf van een stijgende omzet en conversie. Dit allemaal dankzij het Kentico CMS-systeem en API Management. |